MKC: Ferenczi - Katona 6 (1), Popa 2, Kellermann 2, Horváth B. 3, Hudák 2, Hajtai 2. Cs.: Dányi 2, Fritz (kapusok), Tilinger 2, De Souza 2, Domokos 4, Bardi 2, Szalai Zs., Lázár, Paróczai. Edző: Bognár Róbert.
SZKKA: Sipeki - Jovetic, Horváth P. 2, Szendrei 1, Gorliska 1, Bandelier 6, Mayer M. 6. Cs.: Gadányi (kapus), Csire 1, Pödör R. 3, Mayer Sz. 1, Varga N. 1. Edző: Marosán György.
Hétméteresek: 3/1, illetve 1/0. Kiállítások: 2, illetve 2 perc.
A szombathelyi edzőmérkőzéshez hasonlóan, jó tempóban kezdődött el ez a találkozó is a két csapat között. Egy – két góllal végig vezetett az MKC, de több lövési kísérletet is blokkolni tudott a vendégek magas védőfala. A szombathelyi csapatot ekkor a nagyon energikus szélső, Mayer Maja tartotta mérkőzésben, aki négy gólt dobott az első negyedórában. A folytatásban is hullámzó volt a játék, de egy kis koncentrációs fáradtság azért érződött a csapatokon. A sok kimaradt gólszerzési lehetőségre ugyanis nem adott igazi magyarázatot, hogy a két kapus, Ferenczi Annamária és Sipeki Flóra is jó teljesítményt nyújtott.
A második játékrészben pontosabban kezdett az MKC, amelyben Horváth Bernadett és Hajtai Vanessza is duplázott és így el is húzott öt góllal. A kapuba pedig remekül állt be Dányi Bernadett, aki a a bravúros védések mellett, gólpasszt adott, sőt még gólokat is dobott. A vendégek megpróbálkoztak a hét a hat elleni játékkal, de ebben a periódusban sokszor került a labda az üresen maradt kapujukba. Hét gólos előnnyel érkezett az MKC a mérkőzés utolsó tíz percéhez, amelyben már inkább a fiataloknak adott játéklehetőséget Bognár Róbert. Ők pedig szépen bebiztosították a győzelmet a mérkőzés végére kicsit elfáradt szombathelyi csapat ellen.
Bognár Róbert: - A tegnapi mérkőzés után természetes volt, hogy elsősorban fejben fáradtak lesznek a lányok. Ezt is figyelembe véve viszont jól teljesítettek és néhány nagyon bíztató egyéni teljesítményt is láttam. Nagyon jól reagáltuk le az ellenfelünk hét a hat elleni játékát és úgy gondolom, hogy kézben is tartottuk ezt a gyakorló mérkőzést.